بي تو


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

کاش بودي و مي ديدي

 

چه خاموش است بي تو روزگار من.

 


کاش بودي و مي ديدي

 

که اينجا تک تک ساعت

 

چه مظلومانه مي نالد به سوگ

 

لحظه هاي انتظار من.

 


کاش بودي و مي ديدي

 

طبيعت پيش چشمانم چه بي رنگ است

 

وهر سازي بد آهنگ است...

 

کاش بودي و مي ديدي

 

که من از تو سخن با پنجره، با آب، با آيينه، با ديوار مي گويم.

 

کاش بودي و مي ديدي

 

که بي تو،

 

نگاه مردمان همچون نگاه يک عروسک خشک و بي حال است.

 


کاش بودي و مي ديدي

 

بي تو،مهر ورزيدن،دلدادگي چون ميوه کال است.


کاش بودي و ميديدي.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت11:23---7 مرداد 1391
گرچه چشمان تو جز در پی زیبایی نیست



دل بکن! آینه این قدر تماشایی نیست







حاصل خیره در آیینه شدن‌ها آیا



دو برابر شدن غصه تنهایی نیست؟! اپت عالی بودپاسخ:ممنون....شعر قشنگیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 7 مرداد 1391برچسب:,| 10:56|من|

MiSs-A